Nu functioneaza mailul. Cum procedez?

1. Verificati daca site-ul dvs. se incarca (este afisata pagina web).
-Daca nu se incarca, este posibil ca IP-ul dvs. sa fie blocat din diverse motive.
-Daca legatura dvs. la internet este pe un IP dinamic, este suficienta restartarea routerului (intrerupta alimentarea lui pentru cateva secunde)
-Daca este IP static, acesta se afla accesand google si tastand: my IP - IP-ul se comunica pe un tichet de suport si se solicita deblocarea lui DOAR dupa parcurgerea pasilor de mai jos.

Cum aflu daca am IP static sau dinamic?
-Se acceseaza google, se tasteaza: my IP si se noteaza IP-ul afisat. Apoi se restarteaza routerul si se verifica IP-ul in acelasi mod - daca acesta difera, IP-ul este dinamic si nu mai este nevoie sa fie deblocat.

2. Daca dupa restartarea routerului problema persista, verificati daca va puteti loga pe webmail:

www.numeledomeniuluidvs.ro/webmail

Userul este casuta de mail creata de dvs. (ex.: office@domeniulmeu.ro) si parola este cea aferenta acesteia (fara legatura cu parola de la cont client, FTP, panou de control etc.).
Daca nu va puteti loga, parola sau userul sunt incorecte. Parola se poate reseta in panoul de control al contului dvs. www.numedomeniu.com/cpanel

3.Verificati daca spatiul alocat casutei de mail nu este depasit (sau spatiul total al contului dvs. de gazduire). Pentru aceasta este necesar sa va logati in panoul de control:

www.numeledomeniuluidvs.ro/cpanel

in partea stanga, veti gasi un sumar al contului dvs. - deasemenea, accesati sectiunea E-MAIL ACCOUNTS unde puteti verifica spatiul utilizat de fiecare casuta in parte.

Daca v-ati logat pe webmail, selectati RoundCube ca si interfata grafica. Daca pe webmail se pot trimite/primi mailuri (verificarea o puteti face de pe o adresa personala, Yahoo, Gmail, MSN etc.) treceti la pasul urmator pentru a verifica si clientul de mail utilizat.

4. Verificati setarile clientului de mail utilizat (Thunderbird, Outlook etc.)
-nume server: mail.numeledomeniuluidvs.ro (setarile automate NU vor functiona, de ex. mail.athena.alfahost.ro)
-tip server: POP3
-port de primire (incoming):  110
-port de trimitere (outgoing SMTP): 25 sau 26, functie de providerul dvs. de internet (unii provideri blocheaza unul din porturi fara a anunta acest lucru in prealabil)
-tip de securitate: normala (sau fara)
-tip de autentificare: parola trimisa normal (nesecurizat)
-certificat de securitate SSL: fara (exceptie face cazul in care aveti cumparat acel tip de certificat)

Pentru server setat IMAP setarile sunt cele de mai sus, exceptie facand portul de incoming: 143

6. In cazul in care dupa efectuarea verificarilor de mai sus problema persista, deschideti un tichet de suport si mentionati in acesta si IP-ul de pe care va conectati (se acceseaza google, se tasteaza: my IP si se noteaza IP-ul afisat)

AlfaHost Team
  • 42 Korisnici koji smatraju članak korisnim
Je li Vam ovaj odgovor pomogao?

Vezani članci

Inlocuire phpmail() cu SMTP

Se inlocuieste secventa de trimitere mail cu scriptul de mai jos: require_once...

Adaugare adresa de mail pe whitelist

Pentru a adauga o adresa de mail in whitelist (doar pt panourile de control tip Cpanel) se...

Setari Thunderbird

Cum setez clientul de mail (Thunderbird)?-activati meniul din bara de sus (Menu Bar) - daca...

Extensii permise/nepermise in atasamente

The following is a list of file attachments that may be blocked by the filtering service: #...

Powered by WHMCompleteSolution